Scream Go Hero

Scream Go Hero download

Use your voice to move and jump between platforms. Soft voice to walk, scream to jump! Watch out!

Don't disturb your neighbor!

Scream Go Hero App Description & Overview

The applications Scream Go Hero was published in the category Games on 2017-03-07 and was developed by Ketchapp. The file size is 132.83 MB. The current version is 1.4.3 and works well on 7.0 and high ios versions.

Bug fixes.

Scream Go Hero App Tips, Tricks and Rules





Scream Go Hero Reviews

the person who reveiws

It’s a fun game but soooo mannny addddssss  the person who reveiws  1 star

The game is fun but there are sooooooooo mannny ads u can’t get through one came without being stopped by 700000 ads! I hate it. This game suckksss

MARCELABUDS

LOL  MARCELABUDS  5 star

i’m here cod of that one girl that went viral on instagram, pretty cool

kawen and hawey

So addicting  kawen and hawey  5 star

Me and my sister have been loving it my new favorite game

iDK FING KNOW

This game is stressing  iDK FING KNOW  5 star

This is a great game and stressing tho

usernames are taken

bruh  usernames are taken  5 star

this game people screaming on the bus

tyahhhhhnaaa

Wack  tyahhhhhnaaa  1 star

It doesn’t work. Deleted as fast as i downloaded it.

gsbbagga

Best game /so funny  gsbbagga  5 star

This game is super funny I be making my mom mad and when I’m mad I play this game but I get even madder when I die but I’m in love with this game ❤️

KalistarM

oH mY gOd  KalistarM  5 star

You look just like Shakira no no,

dummyheads

y’all is dumb  dummyheads  5 star

this is a great game. y’all saying it records you and is sending it to the fbi or sum need to go home and sit down.

touchmebutt

ugh  touchmebutt  1 star

ITS NOT LETTING ME PLAY!!!! I JUST WANTED TO SEE WHAT ALL THE HYPE WAS ABOUT BUT NOOOOOOOOOO!!! DO NOT RECOMMEND-10/10

julietteasaihughes

Scream go jump  julietteasaihughes  3 star

Game is funny in the beginning but now I just have a sore throat thanks.

Superman6566!!

eh  Superman6566!!  1 star

i’d rather it you tap it and it screams and jumps not to use your voice

Pip_12345

Bad bad bad makes me So sad sad sad  Pip_12345  1 star

Bad game it’s trash Worse than pub g Jk I love pub g I hate this game Bad game Bad Bad Bad

Ck3079

It's sooo cute  Ck3079  5 star

I love it!!!

7Petrichor

Great Game  7Petrichor  5 star

I love this game it's hilarious. Only downside is you probably shouldn't play it in public 😂😅😂

Mitchell rose

Laugh  Mitchell rose  5 star

Makes me giggle

Lps Tik Tok

I just, just meh  Lps Tik Tok  3 star

I just bought this app today and I didn’t want to be loud... so I can’t even beat my own level

Random girl anonymous

Issa disease  Random girl anonymous  3 star

I started accidentally making bird noises

shaquari

Fun Game but Some problems  shaquari  3 star

Sooo I stared playing the game then off the bat there is a ad.So then after I playing for 1 sec then like my whole screen freezes out of nowhere.Then I restarted the app and it keeps freezing.Please help me🙏

Dahmss

iPhone  Dahmss  4 star

I love this game and I like to screen record my games but when I screen record for this it doesn’t record my voice since the update for this game. Pls

thnk2wn

Ton of ads, gameplay is tiresome  thnk2wn  2 star

Fun concept but a ton of ads that are really obnoxious and intrusive and no paid option to remove from what I see. Also your voice will tire before long and the novelty will wear off so there’s not much longevity here

b1128pagan

😂  b1128pagan  4 star

This game is hilarious to play with others

gnealiu

Mid  gnealiu  1 star

Some mid

dj2puff

Here from tiktok  dj2puff  5 star

I watched a video on tiktok of some girl playing this game, she sounded like she was dieing, then Ariana grande, then an ape. Love this game. Funny to listen to people screaming while playing the game 👌yeet

Iheartimelda

It does not work  Iheartimelda  1 star

This game is cool, but when I scream, it does not jump. All it does is run in a line.

alyssawastaken

Doesn’t work  alyssawastaken  1 star

Kinda disappointed Bc this game looked funny on Instagram and I wanted to try it and whenever I scream it doesn’t work even with a microphone. But it works for other ppl I have seen try it on Instagram and Twitter. Sister sad ngl


Scream Go Hero Comments


Scream Go Hero Games Download


Download