3Cat
3Cat App Análisis
¿Qué es la aplicación 3cat? Entreteniment, estrenes, programes exclusius, les millors sèries i documentals en català, podcasts, actualitat, esports, cultura i divulgació, tots els directes de televisió (TV3, 324, Esport3, 33 i SX3), i ràdio (Catalunya Ràdio, Catalunya Informació, iCat i Catalunya Música), canals exclusius digitals i molt més.
Fes-te el teu compte gratuït per gaudir de tots els avantatges: fes-te la teva llista de favorits, rep recomanacions i continua les sèries i programes on els havies deixat.
| Nombre de la Aplicación | 3Cat |
| Categoría | Entretenimiento |
| Desarrollador | Corporacio Catalana De Mitjans Audiovisuals, SA |
| Fecha de Lanzamiento | jueves, 22 de abril de 2010 |
| Fecha de Actualización | martes, 7 de abril de 2026 |
| Tamaño | 50.4 MB |
3Cat Comentarios & Crítica
Pitjor impossible. Requereix mes dades que el meu banc…, i a sobre no funciona be! Desinstalada inmediatament
Aplicació Apple tv inusable. A banda que cal loguejar-se cada dia quan hi ha anuncis es bloqueja l’app. No hi entro perquè és inisable
Per tornar-se boig. La pitjor app que he vist mai. Et demana la contrasenya d’acces tot sobint també amb la app oberta de cop es desconecta i et torna a demanar la contrasenya. S’ha de tenir un màster per fer tots els passos per entrar la contasenya.
No va chromecast. No hi ha manera de fer-la funcionar amb el chromecast. Al final s’ha de fer des de l’ordinador.
Un desastre d’app. Un desastre. No es pot entrar i és una pèrdua de temps cada cop que ho intento. Abans vèia els programes per tot el mon i ara amb aquesta app és practicament impossible. Es millor entrar per Chrome a ccma.cat i passar de l’app
No funciona. Al intentar iniciar sessió, no carrega mai i acaba donant un error.
Desesperant. Gaudia de l’aplicació 3Cat. Un bon dia em van demanar que em tornes a descarregar l’aplicació , encara no sé perquè . La qüestió és que no hi puc entrar . Em dona error , no admet cap contrasenya . Ni les desades , ni noves . Entra en bucle i tornem a començar ,…He repetit un munt de vegades,..TOT EL PROCÉS .Em sap greu , però n’estic tipa d’escriure el correu i la contrasenya … PLEGO
Bon contingut però molt mal format. A vegades els vídeos no carreguen, els directes van malament, no es pot visualitzar contingut mentre navegues pel dispositiu...
Penjades amb Chromecast des d’iPhone. Es penja quan portes una estona amb el Chromecast, fins hi tot reiniciant-se aquest sobtadament. I com a millora, faltaria afegir la programació de la TV3, 33….
problema contrasenya. no hi ha manera d’entrar a l’aplicació, em diu ja estic registrada, llavors em fa canviar la contrasenya i posant la que acabo de canviar em diu incorrecte no he tingut manera d’entrar-hi
Catàleg excel·lent amb tecnologia mediocre. Els catàleg hi ha autèntiques joies, però tecnològicament l’app és normaleta, amb alguna errada.
No funciona. Fa dies que “per problemes tècnics” no mostra cap contingut, no hi ha manera que funcioni correctament 👎🏻
L’App falla sovint. Si bé és cert que una millora és que desa allò que veus i és d’agraïr. A mi l’App m’ha decepcionant força. Si per exemple vols veure començar el TN entre just quan està a punt de començar no pots, perquè abans salta un anunci, o dos, i t’has d’esperar. Això no seria gaire greu si després poguéssis passar endavant i endarrere el directe, però no pots. Sí pots posar veure des de l’inici, però l’inici a vegades és de mitja hora abans i llavors, mala sort, tampoc. Ampliar la pantalla és una maniobra força difícil: has d’apretar amb els dits i intentar obrir, però no és suficient perquè sovint la pantalla es fa més petita. Ara bé, arriba un moment que si gires el mòbil o la tauleta i ho accepta al final la pots ampliar. Sovint quan estàs veient un programa, sèries, etc. Que no és en directe quan entra l’anunci es bloqueja. Has de tornar a sortir i a entrar i iniciar de nou la visualització. I ja no parlem de quan veus dues vegades seguides el mateix anunci. Sóc conscient que la publicitat és necessària per finançar, però ben fet es su portaria millor. Bé, hi ha altres cosetes, però en fi, que li queda força per ser una App de 5.
Problemes tecnic. Darrerament no et deixar accedir als continguts missatge: un problema tecnic impedeix el correcte funcionament de l’aplicacio, torna-ho a intentar, entra en bluque i no hi ba manera, he desinstalat i tornar a instalar, continua el problema
Malament. Si no crees un usuari no et deixa avançar. El tema del usuari hauria de ser opcional en una App pagada amb diners publics.
Usuari erroni. 3 vegades recuperant contrasenya i continua NO reconeixent usuari i contrasenya. Greu problema d’identificació.
Molts anuncis. Anuncis duplicats un darrere l’altre
No hi ha PIP. Una basura de app que ni tan sols permet utilitzar doble finestra mentre reprodueixes el video.
Només opció nou usuari. Hola. Només em deixa crear un nou usuari, no surt opció de “ja soc usuari”. Intento. Crear- ne un de nou però em diu que ja en soc…en bucle…c Com s’arregla això? Tambe ho he tornat a instal·lar, i res
Necessària però mal feta. Vaig deixar de mirar la TV pels anuncis i aquí n’hi més que a Telecinco! Un servei públic que vol comportar-se com un privat de pagament.
Li cal la visualitzacio sense connexio. Excelent! Ara, li falta poder descarregar a casa per wifi i visualitzar a l’avio o a on sigui sense connexio. Ho fareu?
Es tanca. No aconsegueixo beure res ambl’app. Quan l’obro es tanca al moment,
No es guarda a on he deixat la serie. Hola , no se que passa que no es guarda on he deixat la serie, o sigui es guarda pero a on li dona la gana, no on ho he deixat Jo, no se si seré l’unic, o només passa amb ventdelpla.
Aplicació fatal. Va molt lenta, te que millorar moltissim, es penja, li costa, no es guarden els capitols on o has deixat…
Bon contingut però falten subtítols. Clarament el contingut és en general molt bo, però al Apple TV no es pot posar els subtítols per la gran majoria dels programes.
Fa un temps els directes fatal. No se qui ha estat el figura que ha decidit que quan poses el directe el TN comarques es talli a l’arrivar el temps i un altre cop a l’arrivar al tn migdia i un altre cop al temps .. jo veia tv3 amb el apple TV fins que ho van capar aixi.. el directe es in directe i no cal tallar-ho😡. Igual busquen inflar falsament conexions? O es pura Estupidesa, no hon se.
Programes no disponibles. Després d'estar 1/2 hora i donar totes les meves dades per poder-hi entrar, em surt com que no es pot veure un directe.
Es para a cada canvi de programa. Cada vegada que acaba un programa es para la app i has de tornar a entrar.Abans veiem tots els programes seguits,hi ha algú que li pasa?
App TV falla bastant. En l’aplicació per televisors LG, els subtítols es desactiven de sobte i no pots tornar a activar-los. També es perd simultàniament els controls de reproducció i no es pot avançar ni retrocedir en les reproduccions.
Dolentíssima. Sembla mentida que la corporacio catalana d'audiovisual hagi fet una plataforma que funcioni tan malament . Hi ha alguna vegada que es impossible accedir al programa que vols veure. Ara els anuncis que tenen incorporats , quan entren en bucle els pots veure mil vegades. I pel que fa a mi , tenen l'efecte contrari i no compraria cap marca dels anunciants. I tot això finançat amb diner públic !!
Penosa aplicació publica. Dona errors continus, els capítols es tañlen a mitges o no funcionen la meitat de vegades. Es patètic que una aplicació pagada amb doblers publics, molts doblers, funcioni molt pitjor que qualsevol aplicació de mitja s privada on s'han gastat un terç del que sha gastat tv3. En resum la potjot aplicació si la compares amb qualsevol altra aplicació de mitjans publics o privats. Ai tv3, qui tha vist i qui et veu...
No reprodueix el contingut. Cada vegada que intento mirar un episodi d’alguna sèrie se’m tanca l’aplicació i no puc visualitzar res.
Problemes per iniciar sessió. No hi ha manera d’iniciar la sessió. La pantalla queda totalment blanca.
Molts anuncis repetits. Impossible veure un TN fora d'horari sense abans repetir l'intent cinc o sis vegades i empassar-te cinc o sis vegades els mateixos anuncis
Els continguts s’encallen. Es un suplici mirar series, cada pocs segons s’encalla o congela. Hauríeu de preguntar els responsables de Netflix i aprendre. I des de l’Ipad no funciona directament. Tot plegat un despropòsit
Aplicació a la televisió LG 2023 va molt malament. No carreguen els continguts correctament. Triga molts estona. Una pena i una desesperacio.
Mal cambio. La App antigua funcionaba 1000 veces mejor. El Buscador inutil
Visualitzador de vídeos retallat. Per fi una aplicació amb cara i ulls! 3Cat val la pena de debò. Només una observació: a l’hora de veure qualsevol vídeo la pantalla no s’acaba de veure a pantalla completa del tot amb els iPhones més nous.
No es la de tots. Si dieu que es la tele de tots sigueu-lo si us plau, amb l’Apple TV no hi ha forma de veure un progrma complert, cada dos per tres surt del programa que estas veient i entra al menu principal. Si us plau, la paguem tots, arregleu-la.
Inici sessió etern. 4 o 5 cops per setmana em demana que ingressi l’usuari i contrasenya amb pretextos poc lógics. Es fa molt pesat. I sempre la uso amb el mateix mòbil…
HI HA CAP RESPONSABLE?. iPad Pro (12,9 polzades) (6a generació) NO FUNCIONA… NO CARREGA LA PÀGINA PER INTRODUIR USUARI I CONTRASENYA… N’ESTIC TIP! PROPOSO CANVIAR L’APP I ACTUALITZAR-LA AL NIVELL DE RTVE (PER POSAR UN EXEMPLE D’EMPRESA PÚBLICA) O POTSER S’HAURIA DE CANVIAR A QUI ESTIGUI A CÀRREC DE 3CAT.
Es un rollo cada vez tener que poner la contraeeña. Muy mal, i para que poner contraseña si es una TV publica. Que mas da!?
Massa publicitat. No està malament, però m’agradaria que cada vegada que surti un segon de la aplicació no hagués de tornar a veure els mateixos 4 anuncis que fa cinc minuts pel simple fet que l’aplicació no guarda el minut per el que vaig. A mes, quan vull avançar el capítol per tornar al punt on estava abans, per culpa de l’aplicació, haig de veure mes anuncis, es que al final miro mes anuncis que capítols. Entenc que la publicitat es necessària però si son cinc o sis anuncis per episodi, si es repeteixen el doble o el triple es fa massa pesat i fa que no el vingui de gust veure la sèrie o peli
Descarregar. L'aplicació m'agrada, el contingut també. El que trobo a faltar és poder descarregar els capítols, per poder veure'ls sense connexió i sense que es tallin.
Demana sempre la clau d’acces. Demana la clau d’acces i es lenta a verificar-la i si l’han de canviar per que no la recordes… és fa etern!
Des de l’última actualització no s’obre.. M’anava molt bé perquè ho mirava des del ipad i com a sobretaula a la cuina per mirarles noticies, però des de l’última actualització ja no s’obre, vaig actualitzar el software i segueix igual. Ho haurieu de mirar, jo ja la borro.
Demana usuari i contrasenya en cada accés. Des de la darrra actualització, cada vegada que s’accedeix a l’app demana l’usuari i contrasenya, la qual cosa és molt molesta.
Cal registrarse per accedir a l’app. T’has de registrar per poder mirar el contigut. L’he borrat del tlf
Es tanca. Últimament els directes es tanquen de cop i a vegades també se surt del tot de l’app
Atenció !. Fa molts dies que lapp per l’ smart TV no funciona, podeu actualitzar ? Gràcies
¿Sabías que puedes ganar $25 desde nuestro sitio con solo registrarte? ¡Obtenga $25 gratis uniéndose a Payoneer!
buena. Muy buen, la recomiendo (esta en catalan)
Mala muy lenta y no reacciona. No recomendable , lenta muy lenta en reaccionan al activar los itrms
Mind Lab Pro ® es un medicamento científico que mejora el rendimiento laboral y la productividad con nootrópicos para la concentración, el estrés, la multitarea, la resolución creativa de problemas y más. ¡Haz que tu cerebro funcione al 100%! Comprar!
No funciona 🥺. Hace días que no carga los capítulos de las Series
Adsterra es la red publicitaria preferida por aquellos que buscan una alternativa a AdSense. Adsterra es la opción ideal para sitios nuevos con poco tráfico diario. Para anunciarse en el sitio de Adsterra, al igual que otras redes publicitarias, se requiere cierto límite de tráfico, antigüedad del dominio, etc. No hay reglas estrictas. ¡Regístrate ahora!
No se puede ver. A partir de la actualización del 21 de enero no puedo acceder a la app en mi teléfono móvil De nuevo no se ve en el iPhone Actualización de abril
No lo bajen. Cuando lo descarge solo aparecían sonidos raros
Tremenda. Es indispensable
TV3. Excelente app // és molt recomanable 👍,funciona ràpid,meu programa favorit APM?
lamejor. 123456
Mind Lab Pro ® odaklanma, stres altında çoklu görev yapma, yaratıcı problem çözme ve daha fazlası için nootropiklerle iş performansını ve üretkenliğini arttıran bilimsel bir ilaçtır. Beyninizi %100 performansa çıkarın! Satın Al!
¡Por favor espera! 3Cat app cargando comentarios de Facebook...
3Cat Servicio al Cliente
¿Qué opinas sobre la aplicación 3Cat? ¿Puede compartir sus quejas, experiencias o pensamientos sobre la aplicación con la empresa y la gente de Corporacio Catalana De Mitjans Audiovisuals, SA?
3Cat Apps Capturas de Pantalla & e Imágenes
3Cat aplicación iphone, ipad, apple watch ve apple tv solicitud imágenes.
| Idioma | Español |
| Precio | Gratis |
| Limite de edad | 12+ años y mayores |
| Versión Actual | 6.3.6 |
| Play Store | cat.tv3.tv3 |
| Compatibilidad | IOS 15.0 o después |
3Cat (Versión 6.3.6) Descargue e Instale la Aplicación
La aplicación 3Cat ios fue desarrollada por Corporacio Catalana De Mitjans Audiovisuals, SA [ID del desarrollador: 361715584] y se lanzó en la categoría Entretenimiento el jueves, 22 de abril de 2010. El tamaño del archivo de la aplicación es 50.4 MB. Esta aplicación ha sido calificada por 697 usuarios y tiene una calificación de 2.7 sobre 5. 3Cat es la última versión 6.3.6 lanzada el martes, 7 de abril de 2026. Funciona sin problemas en software IOS 15.0 mínimo y superior. Google Play ID: cat.tv3.tv3. Idiomas admitidos por la aplicación:
CA Descargar e Instalar!| Nombre de la Aplicación | Valoración | Reseñas | Precio |
| 3CatInfo | 3.5 | 403 | Gratis |
| Catacracks | 5 | 15 | Gratis |
| SX3 | 3.9 | 171 | Gratis |
| Esport3 | 3.3 | 94 | Gratis |
| ICat.cat | 4 | 17 | Gratis |
Gràcies per fer servir aquesta aplicació. A cada versió incorporem correccions d'errors i millores de rendiment perquè l'app funcioni molt millor.
| Nombre de la Aplicación | Desarrollador |
| Cinesa App | CINESA COMPANIA DE INICIATIVAS Y ESPECTACULOS SA |
| Netflix | Netflix, Inc. |
| Filmin | Filmin |
| Crunchyroll | Crunchyroll, LLC |
| Orange TV | Orange Espagne S.A. |
¿Comprueba los resultados de su trabajo de SEO? ¿O simplemente mira el ranking de palabras clave en Google? Si no puede leer los datos correctamente de su trabajo de SEO, ¡está perdiendo mucho!
| Nombre de la Aplicación | Desarrollador |
| GSE SMART IPTV PRO | Droidvision |
| Aliens Motion Tracker | Dizzy Squirrel Limited |
| Spirit Contact Talker ITC | Jose Martin |
| Galaxia | Ivan Cerra de Castro |
| Game Master Guru | Jess Hendricks |
Descubra cómo funcionan las diferentes criptomonedas y gane una pequeña cantidad de cada cripto para probarlo usted mismo. Coinbase es el lugar más fácil para comprar y vender criptomonedas. Regístrese, comience ahora.
| Nombre de la Aplicación | Desarrollador |
| AliExpress Shopping App | Alibaba |
| Amazon Prime Video | AMZN Mobile LLC |
| Tattoo AI - Tattoo Design | HUBX |
| Gmail - El correo de Google |
Jasper es el creador de inteligencia artificial que te ayuda a ti y a tu equipo a superar las barreras creativas para crear contenido sorprendente y original 10 veces más rápido.
| Nombre de la Aplicación | Desarrollador |
| Artillerie Triptis | Felix Wansing |
| Bitcoin Bus Jam | Roamer Games |
| Alianza Grupo Inmobiliario | 109 Apps SAS |
| Artefact Tattoo | Artefact Tattoo GbR |
| Car green calculator | Huseyin ALTUNKAYIK |
Mind Lab Pro ® es un medicamento científico que mejora el rendimiento laboral y la productividad con nootrópicos para la concentración, el estrés, la multitarea, la resolución creativa de problemas y más. ¡Haz que tu cerebro funcione al 100%!
Adsterra es la red publicitaria preferida por aquellos que buscan una alternativa a AdSense. Adsterra es la opción ideal para sitios nuevos con poco tráfico diario. Para anunciarse en el sitio de Adsterra, al igual que otras redes publicitarias, se requiere cierto límite de tráfico, antigüedad del dominio, etc. No hay reglas estrictas.
