Tavla Plus!

VERSİYON
5.1.0
PUAN
4.2
TOPLAM OY
124,978
FİYAT
Bedava

Tavla Plus! Oyun İncelemesi

Tavla Plus! oyunu nedir, nasıl kullanılır? Facebook’ta yüzbinlerin oynadığı Tavla Plus şimdi iPad’de!

Tavla Plus’ı ücretsiz olarak indirin, iPad’inizde arkadaşlarınızla karşılıklı KATLAMALI Tavla oynayın yada yeni arkadaşlarla tanışın. iPhone’daki en güzel Tavla oyunu karşınızda!

- Tek dokunuşla Online Arkadaşlarınızın masasına katılın
- Tavla oynarken SOHBET edin
- Her gün binlerce BEDAVA çip kazanın
- Misafir girişi ile Facebook hesabı olmadan Tavla oynayın

HEMEN OYNA
Tek dokunuşla anında oyuna başlayabilirsiniz, boş masa aramanıza gerek yok.

ARKADAŞLARINIZ BURADA
Tek dokunuşla sizi bekleyen online Facebook arkadaşlarınızın karşısına oturabilirsiniz.

ODA SEÇ
Daha iyi oyuncularla, daha yüksek bahisli odalarda oynamak istiyorsanız kolayca oda seçebilirsiniz.

MASA AÇ
Kendi masanızı mı açmak istiyorsunuz? Tavla Plus’ta kendi hesabınıza göre istediğiniz masayı açabilirsiniz.

KATLAMALI OYUN HEYECANI
Tavla Plus’ta istediğiniz zaman oyunun bahisini katlayabilir, her oyunda daha fazla kazanabilirsiniz.


Tavla Plus’ı iPad, iPhone 3Gs, iPhone 4, iPhone 5,6,7,8 ve yeni jenerasyon iPhonelar ile 3G, 4,5G yada Wi-Fi bağlantısı üzerinden oynayabilirsiniz. Bağlantınız koparsa hemen tekrar bağlanarak oyununuza devam edebilirsiniz.

Tavla, dünyanın en eski masa oyunlarından biridir ve dünya çapında bazı kural değişiklikleriyle oynanan pek çok versiyonu bulunur. Tavla Plus; Tavla, tavle, tawla, tavli, gammon, backgammon, nackgammon, shesh besh, mahbusa, narde, tapa, acey-deucey, gul bara, portes, plakoto, fevga oyuncularının severek oynayabileceği bir oyun olarak hazırlanmıştır.

👋 Tavla Plus! aplikasyonunu beğendiyseniz arkadaşlarınızla paylaşır mısınız?

paylaş facebook whatsapp twitter pinterest email telegram
Uygulama Adı Tavla Plus!
Kategori Oyunlar
Yayın Tarihi
Güncelleme 10 Ağustos 2021 Salı
Dosya Boyutu 88.86 MB

Tavla Plus! Hakkındaki Yorumlar

💸 Yurtdışına ücretsiz para göndermek ister misiniz?

Her ay dört milyar € üzerinde para transferi gerçekleştiriyoruz. Bireysel ve işletme hesaplarınının banka transfer ücretlerinden 4 milyon Euro tasarruf etmelerini sağlıyoruz. Yurtdışına ücretsiz para göndermek veya yurtdışında ücretsiz para transfer etmek ister misiniz? Ücretsiz uluslararası para transferi!

Beş para etmez bir oyun. Oyundan anlamayanlar zarla kazanıyo sinir etmekten başka bişey değil sildim oyunu. Tek dertleri var parayla çip almanız. Şakın gaza gelip almayın. Hatta indirmeyin bile. Böyle şans faktörü olamaz ya olasılıkların gerçekleşme ihtimali sıfırken burada çok kolay bir şekilde gerçekleşiyor. Bunun tek nedeni de parayla çip aldırmak

Hileli. Ben boyle hileli bir oyun gormedim. Para kazandiktan sonra zarlar resmen sacmaladi. Karsi taraf surekli 6-6’yla basliyor. Aramda 40 puan fark olan adam ust uste tam 3 kere 6-6 atiyor. Kisacasi once chip verip sonra tum chiplerinizi bitiriyor ki satin alin. Telefondan tavla oynanmayacagini bir kez daha gormus olduk iste. Aylar sonra ekleme: size yemin ederim ki simdi bir oynadim ust uste tam 4 kere 6-6 geldi. Bunun ihtimal olarak gerceklesmesi bile mumkun degil. Zamaniniza yazik, silin.

Hile. Böyle bir uygulama olamaz. Tüm taşları dizdim rakibin 2 kırığı var öyle zarlar geliyor ki rakibi zorla kırdırıp açık verdiriyor oyun. Sonra rakip hem sizi kırıp hem taşları diziyor ve oyunu alıyor. Mümkün değil tüm taşları toplamadan içeri giremiyorsunuz çünkü oyun size zar vermiyor. Öndeyken kaybettiğim oyunun ekran görüntüleri var. Böyle birşey olması imkansız. Oyun bitincede indirimli çip al diye reklam çıkıyor. Lanet olsun size 1 kuruş verirsem. Siliyorum lanet oyununuzu. BASILI TUTUP BEĞENİN ÜSTTE KALIP HERKES GÖRSÜN.

Allah belanızı versin. Oyunu kim yaptıysa boşa para kazanıyor ben indirdiğim için kazandığınız paralar haram olsun

0 olsa 0 verirdim!. Bir arkadaşımla 20 yi geçmiş bir şekilde oyun oynadık sırf onun seviyesi yüksek puanı yüksek diye ona sürekli sistemden otomatik zar geldi kesinlikle hakkımı helal etmiyorum bu uygulamaya beni sinir hastası etti.Önce çok severek oynardım ama tamamen bozulmuş artık KESİNLİKLE OYNAMAYIN!

O**sp* ÇOCUKLARI. Ben hayatımda bu kadar a*i bu kadar ka*pe bir oyun görmedim. Oyunun istediği gibi hamle yapmazsanız rakibe direkt sizi kırdırıyor. Ve siz kırdığınızda da çıkıp sizi kırma ihtimali 1/12 olsa bile üst üste verebiliyor kısacası robot gibi oynamanız gerekiyor zerre keyif alamadım. Senin kodunu yazan yazılımcının a**sın* arv**ını s**key** sen bir or***p* çocuğusun

BERBATTT. İndirmeyin kesinlikle sinir den başka bişi değil

Kesinlikle indirmeyin çip satın almıycaz. Oyunu daha öncedende aylarca oynamış ve silmiştim geçen hafta yine indirdim bi oyunda çipin tamamını indirdim oyunu kazanmak üzereydim rakip üst üste 3 defa 6.6 attı ki bu 1/216 ihtimalle olur ve oyunu kazandı oyunun tek derdi çip satın aldırmak

Adaletsizlik Para tuzağı!!!. Zarlar sanki ayarlanmış insanları tavladan soğutuyor ...!

Para tuzağı rezil oyun. Oyunda şans olgusu resmen yok. Oyun başında belirlediği kişiye kazandırmak için oyun elinden geleni yapıyor 5 defa üst üste çift atmak, 4 kırık pulu tek açık kapıya tek zarda sokmak gibi ve bunu üst üste yapmak gibi. Sinirden oyun oynayamıyorsunuz.

Lanet olası zar. Bu zar kesinlikle karşıdakinin durumuna göre geliyor hiç bir şekilde adil değil zarda oynama olduğunu düşünüyorum bir kerelik bir maçtada değil tam 10 kez girdim 10 undada aynı şey oyun yapmayı bilmiyorsunuz yapmayın

Sakın indirme. Beyni olan indirmez.Nerde açık verirseniz rakibe seni kıracak zarı atıyor

Rezillik. Para için yapmayacakları bişey yok sinir sebebinden başka bişey değil sakın indirmeyin

Çok kötü bir oyun. 5 para etmez hileli çip almanız için ugraşan saçma sapan bir oyun indirme kafan rahat olsun indirme hayattan soguma

İnternetinize yazık. Zarlar saçma sapan geliyor kime isterse ona kazandırıyor burdaki yorum yapan insanların ortak şikayeti aynı hepsi yalan söylüyor olamaz ya aynı şansınız var diyeceğinize biraz kendinizi düzeltin

İmkansızlıklar. Sadece 3 kapısı kapalı olan yere 17 kez zar attım giremedim pes doğrusu tanrı bile bu kadar imkansıza izin vermiyor. Yorumun üzerine basılı tutun yararlı işaretleyin.

Eksik çip veriyorlar. Arkadaşlar 18 bin çip yatırdım oyunda elimdeki bitün çipti bu kazandım toplam 33 bin çip oldu normalde 36 bin olması gerekiyordu daha öncede 4 bin yatırdım 3 bin verdi eksik veriyolar kazandınızmı ve belki onbir oniki el bilerek kaybettiriyorlar oyun gerçek parayla çip alınması için her türlü düzenbazlığı yapıyo

Oynamayın oynattırmayın. Ben bu kadar hileli oyun görmedim bugun oyununuzu bende sildim sistem yazılımcılarınız kulakları cınladı mı tek kapi kapali olan yere defalarca gele atiyorum bu bir degil iki degil biraz evvel baska sikayet yorumunu okudum adam tavla yazmis siz adama okey oyunu cevabi vermissiniz ayni amatorlugu yapmazsaniz sevinirim

Sikimden uygulama. Rakip son çipini yatırmışsa sakın oynamayın son çipini yatırana eli veriyor göt oğlanları

Sistem kime isterse ona kazandırıyor. Sistem kime isterse ona kazandırıyor bunu her fırsatta yaşıyoruz biraz daha tarafsız olabilir insanın aklında şüphe oluşuyor

Hileli!. Hileli zarlarınız yüzünden oyunu sildim. Bir bir kaybedeceksiniz! Kime isterlerse ona kazandırıyorlar lanet bi uygulama yazıklar olsun

Gerek yok!. Oyun oynanış olarak gayet iyi ama zarlar kesinlikle random değil. Oyun çip satmak ve bir şekilde oyuncuları oyunda tutmak için kurgulanmış. Zarlar buna göre geliyor. Lamı cimi yok, geliştiricinin müdehale edemeyiz dediğine bakmayın. 2 satır koda bakar.

Haksızlık. Leveli az olana düzgün zar geliyo bide son parasını basana çok iyi zar geliyo indirmeyin sinirden Başka birşey katmıyor insana

ŞANSLA ALAKASI OLAN BİR OYUN DEĞİL. Hile kullanan dolu ve zarlar tamamen alakasız ne bekliyosan aslan gelmeyen şansın dönmediği rezalet bir oyun boşuna indirmeyin

Berbat... Zar kombinasyonu berbat.. yuzde 55 başarı oranından sonra resmen zarla yeniliosun.. yapıcağınız oyunun a ....

!!!!!ŞİDDETLE OYNAMAYIN!!!!. Ben böyle saçma bir oyun görmedim. Kız arkadaşımla 50 el oynadık bir oyunda mı kazanılmaz ya. Her oyunda 4 kere 5 kere arka arkaya çift attı. Resmen rezillik. Ve üstelik 1 yıldızı bile hak etmiyorsunuz

Rezalet. Kesinlikle indirmeyin, ne yaparsan yap yenilmen gerekiyorsa gelen zar kombinasyonları seni kaybettiriyor. Ben indirdim bir süre oynadım ve sildim, 5 para etmez!

Hile var. Hileli bazen zari 10 defa atsan da gelmiyor

Berbat. Sistem belli başlı kazandırıyor oyuna girmeden kazananın kim olduğu belli

BERBAT!!!!. Oyun tamamen HİLELİ!!! PARA TUZAĞI Kanıtı; zarınız dönerken herhangi bir pula tıklayın. Zar durmadan gelecek olan yerler yeşil yanar. 1-2 saniyelik bir olay. Ancak bir kaç defa yapınca anlarsınız. KISACASI AMAÇ SİZİ KIZDIRIP PARA ALMAK ZORUNDA BIRAKMAK. NE KADAR İYİ OYNARSAN OYNA KAYBETTİRİYOR. KAZANARAK PARA BİRİKTİREMİYORSUN !!!! para almaya mecbur bırakan adi bir sistem ve TUZAK !!!!

H A T A ! ! !. Oyunda önde iken karşı tarafa nasıl oluyorda 2 kez 3 kez zar atabiliyor. Ve bu hata neden hep yüksek miktarlı oyunda karşıma geliyor.

Berbat. Sakın oynamayın aşırı kotu çok kotu

İndirmeyin. Tamamen paraya ve levele göre zargeliyor indirmeyin asla

Kesinlikle yalan dolan. Böle rezil zar sistemi olamaz satece çip alalım diye böle yapıyorsunuz açıklamalarınız bile saçma aynı şekilde birdaha yüklememk üzere siliyorum ve kimse oynamasın diye çevremede gerekeni söylüyorum

Sakın indirmeyin !!!. Hayatımda gördüğüm en güzel dolandırıcılık yöntemi. Çip almak için insanları yönlendiren bir uygulama. Ve ücretle çip alsanız bile en fazla 3 gün dayanıyor. Çünkü, sistem öyle bir yazılmış ki kazanamıyorsunuz....

Berbat bir oyun. Yaaaa bir insana 10 defa gelemi gelir rakip beş atışta giriyor böyle bir oyun Stili olmaz cip almayacağım zorlamayın

ANNENIZIN YANINDAYIM. YAPACAĞINIZ OYUNU S1KEYIM A3INA KODUMUN ÇCOUKLARI

Zarı çok kötü. Zarların taraflı geldiği o kadar bariz belli ki. Oyundan keyif alamıyoruz.

Allah belasını versin. Lan bi kere bile sistem benden yana olmaz mı ya. Sinir hastası olmak isteyen buyursun indirsin girdiğim günahın haddi hesabı yok böyle uğursuz nalet bi uygulama yok

Düzmece. Oyunu baştan kimin kazanacağı belli. Bu kadar da olmaz diyorsunuz ama her seferinde daha kötüsü oluyor zarlar hileli geliyor.

İndirip sinirinizi bozmayın. Kazandığınız para haram olsun !

HİLE. SAKIN BU OYUNU YUKLEMEYİN ZARLAR AYARLI OYUN HİÇ ADİL DEĞİL

Saçma. Arkadaşlar sinir hastası olmak istiyorsanız indirin zar tek bir tarafa çalışıyor gerek yok zaman kaybı!!!

%0. Arkadaşlar size kısaca oyunun mantığını anlatiyim. Eğer oyun sizin kaybetmenizi istiyorsa kazanma imkanınız %0. Oyun napıp ne edip (oha bu kadarda olmaz) dediğiniz her şey oluyor ve kaybediyorsunuz boşuna çabalamayın :)

Bu oyunun yapımcısının bcsını skm. Karşımızdakine karşı değil, oyuna karşı oynuyoruz resmen. Sürekli bizi kaybettirmeye yönelik zar geliyor. Tavsiye etmem.

LEŞ GİBİ OYUN İNDİRMEYİN. İNSANLARIN SABRINI ZORLUYOR BERBAT LEŞ GİBİ OYUN. ALGORİTMASI BERBAT KİMSEYE TAVSİYE ETMEM

Çöp. Adamına göre muamele var, zarlar adaletsiz

Haksız Oyun. Zar kombinasyonu berbat. Oyun kimi isterse ona yüksek ve çift zar atıyor.

RESMEN HİLELİ. Sizden seviye olarak yüksek kişilere hep iyi zar geliyor. Hatta adamdan önce kendi alanına dizdiğin zaman bile sana 1 2 verip ona 6 6 veriyor. Kesinlikle indirmeyin. Bota karşı oynayın daha zevk alırsınız.

Seçiyor. Karşmdaki oyuncuya üç veya dört defa çif geliyor bana bir defa maksat ben cip para alayım şu andan itibaren tavla p. Siliyorum tavsiye etmiyorum

💰 Payoneer

Sadece kaydolarak sitemizden 25 Dolar kazanabileceğinizi biliyor muydunuz? Payoneer'a katılarak ücretsiz 25$ kazanın!

Rezalet. Tam bir rezalet, oyun çipinizi tüketmek üzere kodlanmış

Boşuna İndirmeyin. Bazen rakibinizin 10 kırığı olsa dahi sistem bi şekilde ona kazandırıyor. Eve tavla alıp kendi kendinize oynayın daha gerçek iç olur. Boluna indirmeyin, haksız yere yenilince moraliniz bozuluyo

Çok saçma bir oyun. İlk defa bir oyuna yorum yapma gereği duydum Kesinlikle ama kesinlikle bu oyunu indirmeyin çünkü oyun istemediği zaman sana hiç bir şekilde oyunu kazanma şansı vermiyor. Tek bir kapalı kapıya 6 defa gele atmak ne demek bir oyunda sadece 4 defa zar attım sadece karşımdaki oynadı yani ve kaybettim bunun gibi daha nice saçma durumla karşılaştım ve sonunda oyunu sildim

Uygulama tekrar erişime açılsın!!!. Tavla plus severek oynadığım tek oyundu yeni uygulama hiç güzel değil eski oyunumuzu tekrar istiyoruz.

ANASININ GÖZÜ HERİFLER. Lan oğlum biraz adam olun, oyunu başka uygulamaya geçirerek bunca yorumu yok edeceğinizi mi sanıyorsunuz. Üzüldüğum nokta bu kadar uğraşılmış stabil çalişan bir oyunun algoritmasını mahallenin delisine mi yaptırdınız? İnanın şu konuyu adam akıllı yapsanız bunca kullanıcı çipte satın alır, oyundan zevkte alır. Yazık. Gerçekten yazık, bize de size de yazık.

1 yıldız bile çok fazla. Oyun sürekli rakibe öncelik tanıyor. İlk zarda sıra rakipten başlıyor. Takip oyunu terk ederse bekletiyor.

Allahın belası oyun. Bu yorumu silersiniz allah belanızı versin ilk önce parayla çip alıyosun daha çok oynayayım oyundan daha çok vakit geçireyim diye ama daha az geçiriyosun çünkü mal gibi oyun yapmışlar oyunu indirmeyin gidin internetsizleri indirin zorluğu ona göre yapın hiç olmassa şansa göre geliyor bunlar gibi sürekli karşıya vermiyo parayla aldığında. 101 okey de aynıydı onuda sildim bunuda siliyorum.

Zarlar hileli geliyor. Zarlar hileli geliyor

Berbatt !!!. Oyun sinir krizi geçirtmek için birebir. Rakibe devamlı çift atıyor. Oyun kime kazandırtmak istiyorsa ona kazandırıyor

Çip almaya zorlayan bir oyun. Oyun çok saçma tamamen kullanıcıyı çip Almaya yönelik zarlarla dolu. Baştan başa para tuzağı hemen silin :)

Kesinlikle İndirmeyin. Oyun istediğine kazandırıyor özellikle son parasını basana istediğin kadar iyi oyna sinir bozucu !!! Son bir pulum kalmışken adama 4 kere üst iste çift attırıp kazandıran bi oyun rezillik zar tutsa bu kadar olur 😉 hiç sinir stres yapmayın… 1 YILDIZ bas geç

Berbat. Bu kadarda olmaz oyunu yapamamışlar oynayıp boşuna psikolojinizi bozmayın vakit israfı..!

Eh. Lazım olan zar gelmiyor karşı tarafa en imkansız zar geliyor ilginç

D. Küfretmeyi hiç sevmem ama, oyunu oynarken çok küfür ediyorum. Çünkü oyun şans oyunu değil, düzen üçkağıt ile sistemleştirilmiştir.

Rezil oyun. Duvarları yumruklamak istemiyorsanız oyunu kesinlikle indirmeyin. Oyun kazananı önceden belirleyip ona göre zar veriyor. Her seferinde oyunu indiriyorum 7-8defa oynadıktantan sonra küfür ede ede oyunu siliyorum.

Algoritma. Nasıl oluyorsa el başında taşımı kırınca hep 6-6 atıyorum normalde hiç gelmez

Rezalet Ötesi. Admini tam bir hokkabaz.İstediğini galip getirebiliyor.Zarları istediği zaman kendi atıyor.Benim o kadar hakkımı yediki iki cihandada hakkımı asla helal etmiyorum.Allahından bulur inşallah.

Sinir olmak isteyenler için birebir. Moraliniz iyi ise be canınızı sıkmak istiyorsanız tam aradığınız uygulama

Kötü. Berbat bi oyun kodlaması o kadar yanlış ki 4 tane boşluğa 6 kere zar atıp giremiyorsun ufak bi bağlantı sorununda oyun tamamen donuyor

Rezil bir oyun. Cok kotu zar asla duzgun gelmiyor karsi tarafa ust uste 6/6lar geliyor benim kirigimi 5 elde ancak cikiyor sinir krizi gecirmek isterseniz oynayin direk silicem adeletsiz cok kotu!!!!!!!

Hileli. Zarlar hep hileli… oyunu almana imkan yok… sildim uygulamayı.

Beş kuruş etmez. Beş kuruş etmez bu oyun Mars olacak yerde oyun gidiyor beş el üst üste çift atmak nedir ya adamı çıldırtırlar

HİLEEEEEE. Yuklemeyin bu mk hileli oyununu

İğrenç. Berbat bi uygulama 4 kapı açık 5 kere zar atıp anca giriyorsunuz . Hile yapana para basana kazandırıyor yapacağınız uygulamanın ta ….. Edit : Bu yorumu yazdıktan sonra rakibe en olmayacak zarlar geldi 1 oyun bile alamadım. Tekrar söylüyorum yapacağınız uygulamanın ta…..

İnsani çıldırtıyor tavsiye etmiyorum. Açık 3 kapım var zar gelmiyor giremiyorum kaç defa oynadim kaç defa sildim hatırlamıyorum insanı çileden çıkartıyor

Hileli oyun para odaklı.. Oyunda öyle bir algoritma var ki kazanıyorsunuz kazanıyorsunuz sonra bir anda kaybettirmeye başlıyor. Hatta bu algoritma öyle bir algoritma ki, rakibin atacağı zarı aynen tahmin etmek bile mümkün. Kaybettirip hırs yaptırıp, paranız azalmaya başlayınca hemen çip satın alma reklamları gelmeye başlıyor. Rezalet. Adaletsiz.

SAKIN YÜKLEMEYİN Zar gelmiyor. Böyle saçma bir oyun olamaz kanser ediyor zara karışamıyoruz diyorlar palavra oyun siz daha başlamadan kime kazandıracağını belirliyor 6-4 kapısı yapıyor bir türlü giremiyorum zar geliyor oynamaktan başka çarem yok sıra rakibe gelince anında beni kırıyor sakın yüklemeyin daha da kanser olursunuz

Adil değil. Yazık

Sakın indirmeyin. Arkadaşlar bilerek beş verdim başta olsun diye sakın indirmeyin bu oyunda hile var .

En kötü oyun!. Dünyanın en kötü oyunu!! Sistem kime isterse ona kazandırıyor istediğin kadar önde ol. Ancak bu kadar kötü oyun yapılır. SAKIN İNDİRMEYİN!!!

Leş. Leş sinir edici bir oyun

Adil değil. Hiç adil zarlar gelmiyor arkadaşlar yüklemeyin sinir krizi geçirdim berbat bir oyun !

HİLEEE. Oyun hile üzerine kurulmuş. Oyun yüzünden sinir krizleri geçiriyorum. İmkansız o zarların gelmesi. Daha zarın ne olduğu belli olmadan attığınızda pulların üzerine basın ne geleceği belli oluyor zaten. 5 yıldızı görünsün diye verdim şikayet edin….

Tavla. Senin oyun kere allah belanı versin bu zarları neye göre atıyosunuz seviyesi yüksek olanlar kütür kütür zar atıyor bizde bişey yok sildim oyununuzu allah belanızı versin daha güzel oyun buldum sizinki bi b…… yaramıyor

REZİLLİK. Hayatımda gördüğüm berbat kelimesini türkçe dil kılavuzuna getirilme nedeni olan oyun budur , bu oyunu yapan kişi kimse ülkeden defolsun gitsin bu kadar büyük gerizekalılık sahtekarlık hilekarlıkla çok yaşamaz

Hile. Böyle hileli oyun görmedim oyun ful hile saçma sapan eller veriyor

Zar hilesi. Normalde oyun kaybetmen için herşey yapıyor gibi. Sürekli gele geliyor, rakip hemen girebiliyor, açık ver hemen kırıyor fakat sen zar zor kırıyorsun. Zara müdahele yok deniliyor fakat oyun çiplerini sıfırlama üzerine kurulmuş sanki. En son oyunda 4e katlamışım oyun kesin benim derken bu sefer de oyun dondu, tüm fonksiyonları çalışıyor zar atılıyor fakat sadece pul hareketi yapamadık toplarken ve oyunu rakibe mars olarak verdi.

Boşa zaman kaybı. Normalde yorum işine girmem ama algoritması bozuk bir oyun zaman kaybından başka bir şey değil .

Rezillik. Ben böyle kurgu bir oyun yapımı görmedim keyfinize göre millete oyun kazandırıyorsunuz 1 yıldız bile fazla size eksi vermek lazım boşu boşuna vaktimi harcadım

Gereksiz. Yapacağınız oyun cehennemin dibine batsın adammı seçiyosunuz bir oyunda 10 kere çift zar mı gelirmiş bi adama zar tutsa imkansız atamaz siz bidaha oyun moyun yapmayın gidin çocuk bakın evde

Zarlar hileli. Zar algoritmanız çipleri sömürme üzerine kurulu. Bunu anlamıyor değiliz. Adam gibi bir sistem kurun gerekirse parayla çip de alırız. Küçük düşünmeyin lütfen. Yorumlar hep aynı farkında mısınız??? Herkes zarlardan şikayetçi... Adam olun adam. Uygulamanızı sildim. Sizinde amınıza koyim!!!

Zaman kaybı. Oyunda tamamen sinir krizi geçirirsiniz nerde bir acık taşım olursa nedense tam onun üzerine geliyor böyle bi rezalet oyun olamaz

Adaletsiz oyun. Bu kadar berbat sistemmmmmm görmedim çok haksızlık yapılan bir oyun hemen siliyorum kimse yüklemesin

Hile. Oyunun zarları kişiye özel geliyor indirmenize gerek yok sinir stres yaptırıyor

👍🏻. İyi güzelde bazen oynuyorum adam sürekli çift atıyor kazanması normal tabi

Rezilsiniz gerçekten. Beş para etmezsiniz

Berbat bir oyun. Tam bir para tuzağı oyunla şansla stratejiyle alakası yok oyun kime kazandırmak istiyorsa ona atıyor çok berbat bir oyun kimse indirmesin

Allah belasını versin. Sinir hastası olmak isteyen indirsin

Oyun hilesi. Şimdi oynadım 6 3 kapısı kapalı diğer kapılar açık 4 zar peş peşe bana 6 3 attı zarı beni oyuna sokmadı bu hile değilde ne rakibe 3 kere 6 6 verdi bize gelince ne çifti hep bir iki yani oyun yapıyorsanız biraz adaletli olun açık bırakıyoruz 6 lazım kırması için veriyorsunuz 5 lazım veriyorsunuz para yatırılıyorlarsa bilelim yani harbiden çok sinirliyim şuan indirmeyin arkadaşlar bu oyunu 😡😡😡😡

Kl. Keşke doğru düzgün bir eğitim almış olsaydınızda böyle bir oyun yapmasaydınız

🧠 Zekanızı güçlendirmek ister misiniz?

Mind Lab Pro ® odaklanma, stres altında çoklu görev yapma, yaratıcı problem çözme ve daha fazlası için nootropiklerle iş performansını ve üretkenliğini arttıran bilimsel bir ilaçtır. Beyninizi %100 performansa çıkarın! Satın Al!

ggg. ggg

👉 Adsense alternatifi bir reklam platformu mu arıyorsunuz?

Adsterra, AdSenseye alternatif arayanların en çok tercih ettiği reklam ağıdır. Adsterra, günlük site trafiği düşük olan yeni siteler için en ideal bir seçimdir. Adsterra’da siteye reklam vermek için diğer reklam ağları gibi belli bir trafik sınırı, domain yaşı vb. katı kurallar bulunmuyor. Hemen üye ol!

Lütfen bekleyin! Tavla Plus! oyun yorumları yükleniyor...

Tavla Plus! Müşteri Hizmetleri

Tavla Plus! aplikasyonu hakkında ne düşünüyorsunuz? Uygulama hakkındaki şikayet, deneyim veya düşüncelerinizi Zynga Inc. şirketi ve insanlarla paylaşır mısınız?

tavla plus! iphone resimleri 1
tavla plus! iphone resimleri 2
tavla plus! iphone resimleri 3
tavla plus! iphone resimleri 4

Tavla Plus! Oyunu Ekran Görüntüleri & Resimleri

Tavla Plus! uygulaması iphone, ipad, apple watch ve apple tv aplikasyon görüntüleri.

Dil Türkçe
Fiyat Bedava
Yaş Sınırı 12+ yaş ve üstü
Son Versiyon 5.1.0
Play Store net.peakgames.TavlaPlus
Uyumluluk IOS 9.0 ve üstü

Tavla Plus! (Versiyon 5.1.0) Aplikasyonu İndir & Yükle

Tavla Plus! ios uygulaması Zynga Inc. [Geliştirici ID: 295913422] tarafından geliştirilip, 7 Haziran 2013 Cuma günü Oyunlar kategorisinde yayınlanmıştır. Aplikasyonun dosya boyutu 88.86 MB'tır. Bu uygulama 124,978 kullanıcı tarafından oylanmış ve 5 üzerinden 4.2 puan almıştır. Tavla Plus! programının 10 Ağustos 2021 Salı günü yayınlanan son sürümü 5.1.0 versiyonudur. Minumum IOS 9.0 ve üzeri cihazlarda sorunsuz olarak çalışmaktadır. Google Play Store ID numarası: net.peakgames.TavlaPlus. Uygulamanın desteklediği diller şunlardır:
AR EN TR Uygulamayı İndir & Yükle!

Zynga Inc. Geliştiricisinin Diğer Uygulamaları
Uygulama Adı Puan Yorumlar Fiyat
Cashier 3D 4.3 3,895 Ücretsiz
Tangle Master 3D 4.3 5,355 Ücretsiz
Picker 3D 4.5 574 Ücretsiz
Gun Gang 4.1 2,895 Ücretsiz
Zero21 Solitaire 4.1 396 Ücretsiz
Tavla Plus! Oyunu Geliştiricisinin Notu:

Oyunumuzda istemis oldugunuz özellikleri sizlerle bulusturmaya devam ediyoruz!

En İyi Ücretsiz Oyunların Listesi
Uygulama Adı Geliştirici
Subway Surfers Sybo Games ApS
Gardenscapes Playrix
Clash Royale Supercell
Whiteout Survival Century Games Pte. Ltd.
Mob Control Voodoo

VPN programları, dünyanın her yerinden sınırsız ve güvenli internet erişimi sağlayarak internete erişmenin en güvenli yolunu sunar. Uzman ekibimizin objektif incelemeleri ve derinlemesine analizleri ile ihtiyacınıza uygun 2024 yılının en iyi VPN programını seçin!

En İyi Ücretli Oyunların Listesi
Uygulama Adı Geliştirici
Reigns Devolver
Farming Simulator 20 GIANTS Software GmbH
Super Meat Boy Forever Headup GmbH
This Is the Police 2 HandyGames
Ekon 101 Talha Samil Demirkan

Farklı kripto para birimlerinin nasıl işlediğini keşfedin ve bizzat denemek üzere her kriptodan küçük bir tutar kazanın. Coinbase, kripto satın almak ve satmak için en kolay yerdir. Kaydolun, hemen başlayın.

En Popüler Ücretsiz Uygulamaların Listesi
Uygulama Adı Developer
Gmail - Email by Google Google
Trendyol Go Trendyol.com
LC Waikiki LC Waikiki
Spotify - Music and Podcasts Spotify
Facebook Meta Platforms, Inc.

Jasper, size ve ekibinize 10 kat daha hızlı şaşırtıcı, orijinal içerik oluşturmak için yaratıcı engelleri aşmanıza yardımcı olan yapay zeka içerik üreticisidir.

En Popüler Ücretli Uygulamaların Listesi
Uygulama Adı Geliştirici
Cake Dash 2024 Tran Van Su
Aqualite Gym Mahmoud Mohamed Shaaban Abdelrahman
AlQasswa-Hajj Sami Alotibi
BatThousandMilesSearchAnswers Nguyen Bao Duy
Copy Paster Ching Hung Chiu

Mind Lab Pro ® odaklanma, stres altında çoklu görev yapma, yaratıcı problem çözme ve daha fazlası için nootropiklerle iş performansını ve üretkenliğini arttıran bilimsel bir ilaçtır. Beyninizi %100 performansa çıkarın!

Adsterra, AdSenseye alternatif arayanların en çok tercih ettiği reklam ağıdır. Adsterra, günlük site trafiği düşük olan yeni siteler için en ideal bir seçimdir. Adsterra’da siteye reklam vermek için diğer reklam ağları gibi belli bir trafik sınırı, domain yaşı vb. katı kurallar bulunmuyor.