DU Recorder: Ekran Kaydedicisi

VERSİYON
1.7.8
PUAN
4.2
TOPLAM OY
9,559
FİYAT
Bedava

DU Recorder: Ekran Kaydedicisi Uygulama İncelemesi

DU Recorder: Ekran Kaydedicisi uygulaması nedir, nasıl kullanılır? DU Recorder güvenilir ve kullanımı kolay bir canlı yayın oluşturma ve ekran kaydetme aracıdır. DU Recorder ile ekranınızı YouTube'da, Facebook'da ve Twitch'ta canlı yayınlayabilir ve ekranda görüntülerinizi kaydedebilirsiniz. DU Recorder, ekranınızdaki oyunları, canlı programları, spor etkinliklerini ve daha fazla içeriği canlı yayınlamanızı ve kaydetmenizi kolaylaştırır.

Avantajları:
- Ses kaydını destekler
- YÜKSEK KALİTELİ canlı yayın ve kayıt

Özellikler:

YouTube, Facebook'da ve Twitch'ta canlı yayın yapın

Kontrol merkezinize ekran kaydı özelliği ekleyin. YouTube, Facebook veya Twitch hesabınıza giriş yapın, istediğiniz ayarları seçin ve ekran kaydı özelliği ile YouTube'da ve Facebook'da canlı yayına başlayın! Şu kullanışlı seçenekler size daha iyi bir canlı yayın deneyimi sunar:
- Mikrofon sesini ve sistem sesini kaydedebilir
- Çeşitli çözünürlük seçenekleriyle yüksek kaliteli canlı yayın
- Gizliliği korumak için canlı yayınınız için genel, listelenmemiş veya özel ayarlarını seçin
- RTMP adresini destekler
- Facecam'i destekler, facecam özelliği ile reaksiyon videoları kaydedebilirsiniz
- Replaykit uyumlu oyunlarda doğrudan canlı yayın yapabilmek için Replaykit desteği

Ekran Kaydetme

Kontrol merkezinize ekran kaydı özelliğini ekleyin, Kaydet düğmesine dokunun ve ekranınızı kaydetmek için DU Recorder'ı seçin ve videoları cihazınıza kaydedin. DU Recorder sabit ve akıcı ekran kaydı sağlar. Bu ekran kaydetme özelliği ile popüler mobil video oyunlarını, aileniz ve arkadaşlarınızla yaptığınız görüntülü aramaları ve hatta popüler programları canlı yayın uygulamalarında kaydedebilirsiniz!

Video Düzenleme

Ekran kaydedici ile aşağıdaki video düzenleme işlemlerini kolayca gerçekleştirebilirsiniz:
- Video kırpma/Videonun orta kısmını çıkarma
- Müzik ekle, çok çeşitli müziklerden birini seçme
- Metin, özel video altyazıları ekleme
- Çıkartmalar, eğlenceli çıkartma malzemeleri ekleme
- Hızı değiştirmesi, farklı bölümlerin video hızını ayarlama
- Video kırpması, istediğiniz oranda video kırpma
- Birden fazla videoyu birleştirmesi ve çeşitli geçiş efektlerinden birini seçme
- Video GIF'e, video formatlarını GIF'e dönüştürme
- E-posta, Airdrop vb. yoluyla paylaşma


DU Recorder Premium

- Şimdi katılıp tüm özelliklerin tadını çıkarın

- Dahil edilen özellikler: filigran kaldırma, özel filigran, özel duraklatma görüntüsü, video hızı düzenlenme, video kırpılma, RTMP canlı yayını, özel geri bildirim kanalı ve başka harika içerikler.

- DU Recorder Premium'u satın aldığınızda, ücretli tüm özellikleri ve malzemeleri kullanacaksınız.

- DU Recorder Premium, seçilen plana karşılık gelen oranda aylık veya yıllık olarak faturalandırılır.

- Satın alma onayı ile ödeme iTunes hesabınızdan tahsil edilecektir.

- Abonelikler, otomatik yenileme cari sürenin bitiminden en az 24 saat önce kapatılmadığı sürece otomatik olarak yenilenecektir.

- Hesabınız cari dönemin bitiminden 24 saat önce yenileme planınıza göre tahsil edilecektir. Satın almanın ardından Apple ID hesap ayarlarınızdaki otomatik yenilemeyi yönetebilir veya kapatabilirsiniz.

Gizlilik Politikası: http://durecorder.do-global.com/privacy/privacyPolicy.html
Kullanım Şartları: http://durecorder.do-global.com/privacy/UserAgreement.html

Eğer DU Recorder ile ilgili herhangi bir yorum veya öneriniz varsa, lütfen durecorderlive@gmail.com adresinden bizimle iletişime geçin. Geri bildiriminiz bizim için değerli!

Bizi Facebook'ta takip edin: https://www.facebook.com/DURecorderOfficial
YouTube kanalımıza abone olun: https://www.youtube.com/channel/UCtvNkr4kV3GAEHAFqe5UocQ

👋 DU Recorder: Ekran Kaydedicisi aplikasyonunu beğendiyseniz arkadaşlarınızla paylaşır mısınız?

paylaş facebook whatsapp twitter pinterest email telegram
Uygulama Adı DU Recorder: Ekran Kaydedicisi
Kategori Fotoğraf ve Video
Yayın Tarihi
Güncelleme 10 Ağustos 2023 Perşembe
Dosya Boyutu 120.21 MB

DU Recorder: Ekran Kaydedicisi Hakkındaki Yorumlar

💸 Yurtdışına ücretsiz para göndermek ister misiniz?

Her ay dört milyar € üzerinde para transferi gerçekleştiriyoruz. Bireysel ve işletme hesaplarınının banka transfer ücretlerinden 4 milyon Euro tasarruf etmelerini sağlıyoruz. Yurtdışına ücretsiz para göndermek veya yurtdışında ücretsiz para transfer etmek ister misiniz? Ücretsiz uluslararası para transferi!

Harika!. Gerçekten çok beğendim DU Recorder gibi uygulamalarda facecam özelliği paralı fakat DU Recorder öyle değil🌱❤️

Berbat. Uygulama berbat para istiyor 1 yildiz bile çok

Ücretli. Önceden gayet bir takım işlemler ücretsizdi ama şu an utanmasalar indirmek için bile ücret talep edecekler

Güzel ama…. Ben bayadır kullanıyorum şahane ama artık girmiyor silip yüklemek zorunda kalıyorum bunu düzeltin lütfen basılı tutup yararlıya basarsanız Sevinirim☺️

Sakın indirme. Çok kötü berbat

Sıkıntıları var. Çok güzel ilerliyordu ama bir süre sonra uygulamaya sokmamaya ve donmaya başladı uygulamaya giremiyorum🐒💨

Harika. Harika bir uygulama

Bir yıldızı bile hak etmiyor😡. Çünkü kaydı başlata tıklıyorum ve sonra hemen premiyum üyeliği istiyor!!!

Girmiyor. İlk başta her şey güzeldi bu gün nedense girmiyor çok önem li bir işim var

Ücret. Ücretlimi acaba bu uygulama

Kötü. Videoyu çekiyorum fakat bazı yerleri kendi kendine kesiyor

İğrenç. Ya 1-2 kullandıktan sonra hemen abone ol 1 ay 500 tl ya aşırı gereksiz

Lütfen Düzeltin. Uygulamada 10 dklık video çekiyorum sadece 10 saniyesi kaydediliyor ve uygulamayı kapattıktan sonra birdaha hiç girmiyor :(

Nadir. Çok güzel bir uygulama ama abone olmayınca birşey yapamıyoruz. Abone olmadan birşey yapa biliyoruz ama kendi ekranımı be sesimizi yapamıyoruz.

GÜZEL. PARA İSTİYOR DİYEN VAR AMA İSTEMİYOR GİRİŞDE SADECE PARAYLA FARKLI BİLEYLER YAPA BİLİYOSUN GAYET GÜZEL BİR UYGULAMA TAVSİYE EDERİM PİŞMAN OLMASSINIZ

.. Kayda başlamak istiyorum sürekli biyere bastığımda premium teklifi geliyor kayıt yapamıyorum çok kötü

Hello,. We would want to say that after we use the app, we cant use it anymore. Please fix this problem.

İğrenç. Her şey abonelik istiyo

Destek lazım. Uygulama harika fakat çok büyük bir sorun var İpad 6’da uygulamayı kullandıktan sonra kapatınca bidaha açılmıyo silip tekrar yüklemek gerekiyo buna bir çözüm bulunursa yıldızı 5’e çıkarcam

Rezalet. Gerçekten rezalet bir uygulama, ses kaydediciye giriyorum premium üye olmanız gerekiyor diyor. Aynı şekildede ekran kaydındada bunu diyor. Bide premium üye fiyatı 400-500 civarında bir şeydi hiç beğenmedim İndirmeyin

Aşırı kötü bir uygulama. Çok kötü diyecek bir şeyim yok aşırı kötü eskiden hiç para istemeden ekran kaydediyordu ama şimdi çok kötü aynı şeyi bize gösterip duruyo vip miş paralı aboneymiş bedava hiçbirşey yapmıyor çok kötü asla tercih etmem sizide uyarıyım dedim çok kötü bir uygulama.

Kardesorunsalııı😟. Gerçekten uygulama güzel fakat küçük kardeşim kullanıyordu ve karşısına üst kısımda(reklamların olduğu yerde) m@mo çıktı ve kardeşim gerçekten çok korktu lütfen bu reklamlara bir çözüm bulalım…..

Pek önermem. Güzel uygulama para istiyo diyenler var zaten uygulamaya ilk girdiğinde izinleri falan veriyorsun sonra para isteyen yer geldiğinde reklam gibi düşünüp yukardali carpiya bastınız mı yeter kaydetmek içinse uygulamanın resmî gibi bişi olcak oraya tıklayınca yuvarlak bir şeye tıklıyorsunuz orda onayla diyorsunuz sonra tekrar tıklıyorsunuz kaydı başlat diyiniz saymaya başlıyor sonra başlıyo zaten kapatmak istediğinizdede zaten yukarda turuncu şeye tıklıyorsunuz orda durdur vazgeç butonu var ve bitti galerinizde ama tek sikinti ben 2 hafta bunu keşfettim ve hep 2 kez yapabiliyordum sonra 1 kere olmaya başladı bu durumu düzeltseniz çok mutlu olurum

Çok güzel. Harika

Berbat. Uygulama berbat premium satın almadan hiç bir şey yapamıyorsunuz boşu boşuna indirmeyin

Premium Üyelik. Ben istemediğim halde hesabıma premium üyelik tanımlanmış yıllık 99 TL. İptal edilmesini ve paramın iade edilmesini istiyorum.

Paralı indirmeyin. Neden uygulamayının ücretli oldugunu yazmıyorsunuz adiler zaman kaybı bırde ücretizleri varken neden ücret ödeyim eneyimiyim

Bir kaç kullanımdan sonra açılmıyor. Lütfen düzeltin başka sıkıntı yok harika😻

Berbat.. Ab eskiden teklam izleyip bedavaya vid kaydı yapıyorduk artık illa ki para vermeliyiz güncelleme berbat olmuş.Bedavaya vid kaydı yapsak puanım 5 olurdu

Süper. Ses gelmiyor diyorlar ama orada kaydı başlattıktan sonra altta mikrofon şeyi var oraya tıklarsanız ses gelir ben de ilk yaptığım da neden ses gelmedi dedim ama oraya bastığınızda zaten ses geliyor

🤢iğrenç. Bukadar kötü bir uygulama bizden para istiyo videoyu kaydetmek için bedava varken bunu kullanmayın

Süper. Bir kere denetim merkezinden ekran kaydı ayarını yapıp üzerine basılı tutunca mikrofonu da çalıştırabiliyorsun. Adamlar ne yapabiliyorlarsa koymuşlar uygulamaya. Daha ne istiyorlar?

Yani. Uygulamayı açıyorum. Kapattıktan bir süre sonra açmaya çalışıyorum ama uygulama açılmıyor. Sebep?

kötü. biraz kullandım sonra uygulama bir daha açılmadı

Çok güzel. Arkadaşlar sesin gelmemesinin nedeni mikrofonu açmamanız o yüzden boş yapmayın

Paralı önermiyorum. Oyun paralı eskiden paralı değildi önermiyorum 3bin dolar

Parayla her şey olmuyor. Bu uygulama gayet güzel ekran kaydı çok İyi fakat ekran kaydını da paralı yapmayın yaa full ücretli ne anladım ben bu İşten.

İptal. Nasıl iptal edicez aboneliği

A. Sildim ama geri yükleyemiyorum ama onun dışında uygulama hakkında Çok reklam var

Bir süre sonra kapanıyor. Uygulamayı yüklüyorum bir süre sonra uygulamaya girilmiyor buna bir çare bulun !!!!!!

Böyle uygulama olmaz. Bu uygalama uygulama değil girer girmez abone ol diyor engellemek istiyorum oda olmuyor zorla para alıyor bu uygalama kaydetme üzerine değil bu uygulamanın tek amacı para bu uygulama para üzerine yapılmış sakın indirmeyin kazık

Okumadan geçmeyin. Sakın ama sakın indirmeyin Google uygulamanın sizin hassas verileriniz erişmek istediği için erişim kısıtladı yazıyor.

Okuyun. Vidyo Çekiyom 8 -10 Dkkalık ilk 10 Saniyesi Çıkıyor Hep Aynı kalıyor 8-10 Dakkkası yani ilk on Saniyesi Hep kalıyor O dakika boyunca Düzeltin şunu!!!!! ( üstüne basıp yararlıya Dokunun da görsünler)

Üçretsiz sürümde param çekildi. 7 günlük üçretsiz deneme diyorsunuz parayı üçretsiz sürümü denerken hemen çekiyorsunuz

Ücretli. Ekran kaydı programında ekran kaydı alabilmek için ücret ödemeniz gerekiyor???

Saçma. Hemen para istiyor gidip bedava varken bun almak mantıksız para tuzağı lütfen yorumun üstünebasıp yararlı diyin

Bu uygulamayı indirmeyin. E saten applenin kendisinde var ben ordan çekiyorum iyi günler😃

😡🤬. Eskiden her şey bedavaydı ama şimdi özel üyelik istiyor bence indirmeyin

Kötü. Yükledim ama para istiyor yani boşuna paranız gidecek yüklemeyin👎👎👎👎

mantıksız. madem paralı neden premium diye birşeyi var ben enayimiyimde aylık 500 tl verecem

💰 Payoneer

Sadece kaydolarak sitemizden 25 Dolar kazanabileceğinizi biliyor muydunuz? Payoneer'a katılarak ücretsiz 25$ kazanın!

1 puan kırdım. 1 puan kırdım çünkü video çekiyorum guzel hallediyor ama hemen 1 gün geçtiğinde uygulamaya giremiyorum bu yüzden 1 puan kırdım düzeltilirse bu sorun belki 5 yıldız veririm

Herşeyde para. Arkadaşlar her şey paralı sakın bedava diyip yüklemeyin yani burada ücretsizi varken ben niye bunu yükliyim

Üste çıksın diye 5 yıldız verdim. Herşey paralı ekran kaydı başlata tıklıyorum abonelik çıkıyo paralı👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻

!. Biraz kullandıktan sonra premium almamı söylüyor. Yani premium almadan kayıt yapamıyorum.

Para. İğrenç, saniyesinde para istiyor para tuzağı. Boş yere indirmeyin. Yararlıya basın öne çıksın.

Para istiyo. Para istiyorrrr

yorum. bos uygulama sakın ındirmeyın 1 yıldız verdim onuda amanızın anına sokun diye

Cok kotu. Eskiden baya guzeldi sonra bi anda reklamli kaydetme geldi simdide parali olmus igrenc sakin yuklemeyin acilmiyo bile Allah belanizi vermesin

Dikkat. Paralıdır

İki çoğunluğu sağlayan hemen paralı üyelik. Paralı üyelik, bedava olan diğer uygulamalar artık tercih sebebidir.

Evmi kıralıyorsunuz. Ev kirası gıbı üyelik ücreti var

Bla bla. Başta ücretsizdi sonra reklamlı oldu şimdide preimum gerektiriyo.Ben bu uygulamayı ücretsiz diye indirmiştim.Reklamada ok yim.

NİYE PARALI. sürekli kullandığım uygulama artık para istemeye başladı sildim SAKIN İNDİRMEYİN

Olmuyor. Uygulama iyi fakat videoya başlarken nedense kesme yok bir şey diyin artık i pad’ım daki uygulamaları göstermek istemiyorum

Bir daha yüklemiycem!!!!. Bir süre sonra abonelik yani para istiyor kesinlikle tavsiye etmem !!!!!!

Guncelleme. Eskiden reklam izleyince ekran kaydi alabiliyorduk artik para istiyor yararliya basin

Parasızdı ama hepsi paralı oldu. Bi gün yüklemiştim ne güzel kullanıyordum bu gün paralı oldu kötü👎

Bu ne. Terbiyesizlik kayıt için para istiyo ayıp

Paralı. İllaki para vereceksiniz para vermeden kullanılmıyor

Güzel ama …. Bugünlerde yeni güncelleme ile bütün içerikler premium oldu bazı kişilerin maddi durumu olmaya bilir veya almak istemeye bilirler eskisi gibi bedava olması için 25 saniyelik reklamlar gelse iyi olur bu uygulama baya iyi ama premium olması beni üzdü açıkçası

Uygulama 3. seferde açılmıyor. Lütfen düzeltin şunu uygulama 5-10 dakika bekliyor ama asla açmıyor en az 7-8 kere silip yükledim

Güzel bir uygulama ben sevdim sizede öneririm. Güzell

Berbat. Çok kötü uygulama hem para istiyo hemde praminyum a geçmek zorunda kalıyorsunuz

Yani. Normal ama sadece ilk gün ücretsiz kullanılıyor

eskiden iyiydi. eskiden reklam izliyordum şimdi paralı olduğu için kullanamıyorum bence kaldırılmalı

Bilmem. Paralı mı

Kötü oldu. İlk başta mükemmeldi reklam vs yoktu daha sonrasında her kullanınca reklam çıktı daha sonra kullanımı paralı oldu çok kötü 👎🏻 üstte görünmesi için 5 verdim

Premium ve reklam. Saçma bi şekilde premium eklediniz ve ondan önceki reklam ile 1 günlük ekran kaydında saçmaydı eski haline geri dönsün

Ücretli. Ücretsiz di bu da ücretli olmuş neden yaptınız yaaaa

Para para parada para. Ücretsiz indirildiğine kanmayın ekran kaydetmek için para istiyor hemen sildim 1 yıl 3000 tl o kadar parayı boşa harcamayın herkesin görüp yararlanması için basılı tutup yararlıya basar mısın güzel insan

Süper. Çok güzel

Videolar fotoğraflara kaydedilmiyor. Videolar fotoğraflara kaydedilmiyor

Para ile kafayı bozmuşlar. Uygulama zaten ekran kaydedici amacıyla kullanıma açık değil mi? Ama işte PARALI! Aylık 500 TL premiuma geçmemiz gerekiyor. İndirmeyin sakın boşuna zaman kaybı. Ekran falan kaydedemiyorsunuz anca parayla. Berbat bir şey umarım kapanır

Reklam,Para. Uygulama güzel fakat 1 ay sonra reklam veriyo 3,4 ay sonrada paralı oluyo. Yararlıya basarsanız sevinirim.

Herşey paralı. Uygulamaya para vermeden kullanılmıyor boşuna yüklemeyin

ksksk. kaç kez kayıt yaptım hiç kayıdımız yok diyor anlamadımki

…. Uygulamadan vuran bişey anlamadım ve her bastığım şeyden para istiyor Kısaca YÜKLEMEYİN!

YETER. Yaklaşık 1 yıldır aynısı oluyor sadece bir kez kullanabiliyorsunuz ondan sonra atıyor girmek istediğinde siyah ekran veriyor silip indirip silip indirip yapıyorum çünkü başka recorder yapan uygulama bilmiyorum olduğu an onu yükliyeceğim(3 yıldır kullanıyorm)

Berbatttt ötesi. Hemen preminyum istiyo berbat iğrenç

Mükemmel. İşi me çok yaradı

Değişti :(. Çok değişti önceden reklamsız ve parasızdı tek de ekran kaydı alabiliyordum geçenlerde 1 reklam izleyerek ekran kaydı alıyordum artık paralı hiç alamıyorum

I dont like it. Why everything is wants money? İ cant record now wants money i gonna erase this app

Hata. Uygulamayı kesinlikle açamıyorum. Daha önce işim için aldığım bir ekran kaydı vardı. Uygulamayı kesinlikle açamıyorum. Bu hata için acilen bir çözüm ve düzeltme bekliyorum.

Paralı😡. Paralı olmasa herşey güzel

VERY EXPENSİVE (Don’t download). Altın mı satıyorsunuz yoksa uygulama mı?!

Premium. Bir süre sonra ekran kaydı için bile premium istiyor

Para :(. Uygulama çok güzel ama paralı ve çok fazla istiyor bence paralı olmasaymış daha iyi olurmuş

Shqhewehksskwsh. Cok severek kullaniyodum sonra bugun bi kayit etmeye premium 500 lira dedi parasiz kullanarak daha yararliydi bu yuzden sildim olmadi Boyle

Hile. 1 hafta öncesine kadar ücretsizdi ve şimdi ücretli abone ol diyo😡😡

@R@SPU ÇOCUĞU @MK Ç@cuğu. P@Ç

🧠 Zekanızı güçlendirmek ister misiniz?

Mind Lab Pro ® odaklanma, stres altında çoklu görev yapma, yaratıcı problem çözme ve daha fazlası için nootropiklerle iş performansını ve üretkenliğini arttıran bilimsel bir ilaçtır. Beyninizi %100 performansa çıkarın! Satın Al!

Terif. Çok güzel bir qroqram

AWESOME!. I really like it!

It’s really good. THIS PROBLEM IS SOO GOD NOW I CAN RECORD PUBG OMG THANKS WHO CREATED THIS PROGRAM.

Super). Thank u for Du-Recorder

Uygulama cok iyin. Rfsanne bisey

MURAD RZAZADE. Cox iyi tesekkurler

Ben nasıl yüzüm görsensin. Na

👉 Adsense alternatifi bir reklam platformu mu arıyorsunuz?

Adsterra, AdSenseye alternatif arayanların en çok tercih ettiği reklam ağıdır. Adsterra, günlük site trafiği düşük olan yeni siteler için en ideal bir seçimdir. Adsterra’da siteye reklam vermek için diğer reklam ağları gibi belli bir trafik sınırı, domain yaşı vb. katı kurallar bulunmuyor. Hemen üye ol!

Lütfen bekleyin! DU Recorder: Ekran Kaydedicisi uygulama yorumları yükleniyor...

DU Recorder: Ekran Kaydedicisi Müşteri Hizmetleri

DU Recorder: Ekran Kaydedicisi aplikasyonu hakkında ne düşünüyorsunuz? Uygulama hakkındaki şikayet, deneyim veya düşüncelerinizi Beijing Xiaoxiong Bowang Technology Co., Ltd. şirketi ve insanlarla paylaşır mısınız?

du recorder: ekran kaydedicisi iphone resimleri 1
du recorder: ekran kaydedicisi iphone resimleri 2
du recorder: ekran kaydedicisi iphone resimleri 3
du recorder: ekran kaydedicisi iphone resimleri 4
du recorder: ekran kaydedicisi ipad resimleri 1
du recorder: ekran kaydedicisi ipad resimleri 2
du recorder: ekran kaydedicisi ipad resimleri 3
du recorder: ekran kaydedicisi ipad resimleri 4

DU Recorder: Ekran Kaydedicisi Uygulaması Ekran Görüntüleri & Resimleri

DU Recorder: Ekran Kaydedicisi uygulaması iphone, ipad, apple watch ve apple tv aplikasyon görüntüleri.

Dil Türkçe
Fiyat Bedava
Yaş Sınırı 4+ yaş ve üstü
Son Versiyon 1.7.8
Play Store com.duapps.durecorder
Uyumluluk IOS 11.0 ve üstü

DU Recorder: Ekran Kaydedicisi (Versiyon 1.7.8) Aplikasyonu İndir & Yükle

DU Recorder: Ekran Kaydedicisi ios uygulaması Beijing Xiaoxiong Bowang Technology Co., Ltd. [Geliştirici ID: 1435277197] tarafından geliştirilip, 1 Aralık 2017 Cuma günü Fotoğraf ve Video kategorisinde yayınlanmıştır. Aplikasyonun dosya boyutu 120.21 MB'tır. Bu uygulama 9,559 kullanıcı tarafından oylanmış ve 5 üzerinden 4.2 puan almıştır. DU Recorder: Ekran Kaydedicisi programının 10 Ağustos 2023 Perşembe günü yayınlanan son sürümü 1.7.8 versiyonudur. Minumum IOS 11.0 ve üzeri cihazlarda sorunsuz olarak çalışmaktadır. Google Play Store ID numarası: com.duapps.durecorder. Uygulamanın desteklediği diller şunlardır:
AR CS NL EN FR DE EL HI ID IT JA KO MS PL PT RO RU ZH ES TH ZH TR UK VI Uygulamayı İndir & Yükle!

Beijing Xiaoxiong Bowang Technology Co., Ltd. Geliştiricisinin Diğer Uygulamaları
Uygulama Adı Puan Yorumlar Fiyat
ES File Explorer 4.4 1,060 Ücretsiz
DU Recorder - Screen Recorder 4.2 9,554 Ücretsiz
ES File Explorer-zip 1 Yorum yapılmamış Ücretsiz
DU Recorder: Ekran Kaydedicisi Uygulaması Geliştiricisinin Notu:

Bug fixed.

En İyi Ücretsiz Fotoğraf ve Video Uygulamaları Listesi
Uygulama Adı Geliştirici
Blackmagic Camera Blackmagic Design Inc
Dazz Cam - Vintage Camera DAZZ PTE. LTD.
Snapchat Snap, Inc.
One Converter - Mp3 Player Gursel Cetin
InShot - Video Editor SHANTANU PTE. LTD.

VPN programları, dünyanın her yerinden sınırsız ve güvenli internet erişimi sağlayarak internete erişmenin en güvenli yolunu sunar. Uzman ekibimizin objektif incelemeleri ve derinlemesine analizleri ile ihtiyacınıza uygun 2024 yılının en iyi VPN programını seçin!

En İyi Ücretli Fotoğraf ve Video Uygulamaları Listesi
Uygulama Adı Geliştirici
DSLR Camera Fulvio Scichilone
Video Master Pro Haruki Daunrodo
EpocCam Webcamera for Computer Corsair Components, Inc.
Lumy Raja V
HDR Max - Photo Editor Petri Gronlund

Farklı kripto para birimlerinin nasıl işlediğini keşfedin ve bizzat denemek üzere her kriptodan küçük bir tutar kazanın. Coinbase, kripto satın almak ve satmak için en kolay yerdir. Kaydolun, hemen başlayın.

En Popüler Ücretsiz Uygulamaların Listesi
Uygulama Adı Developer
MentalUP Games For Kids Ayasis Yazilim ve Bilisim Teknolojileri Anonim Sirketi
CDAS T.C. Saglik Bakanligi
E-Devlet Turkiye Cumhuriyeti Cumhurbaskanlıgı Dijital Donusum Ofisi Baskanlıgı
Google Chrome Google LLC
Ziraat Mobil T.C. Ziraat Bankası A.Ş.

Jasper, size ve ekibinize 10 kat daha hızlı şaşırtıcı, orijinal içerik oluşturmak için yaratıcı engelleri aşmanıza yardımcı olan yapay zeka içerik üreticisidir.

En Popüler Ücretli Uygulamaların Listesi
Uygulama Adı Geliştirici
Golden Breath VR Idil Ada Aydos
Gandhi Connect Gandhi Securities and Investments
Iron Place Rayane Martins Rangel
Concolora Georg Wacker
Igni Steel Design

Mind Lab Pro ® odaklanma, stres altında çoklu görev yapma, yaratıcı problem çözme ve daha fazlası için nootropiklerle iş performansını ve üretkenliğini arttıran bilimsel bir ilaçtır. Beyninizi %100 performansa çıkarın!

Adsterra, AdSenseye alternatif arayanların en çok tercih ettiği reklam ağıdır. Adsterra, günlük site trafiği düşük olan yeni siteler için en ideal bir seçimdir. Adsterra’da siteye reklam vermek için diğer reklam ağları gibi belli bir trafik sınırı, domain yaşı vb. katı kurallar bulunmuyor.